دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

هوس

در بین  من و عشق هوس فاصله انداخت
کم کم دل من برد و سپس فاصله انداخت

تا آخر خط، یک دو قدم فاصله ام بود
این یک دو قدم نیز نفس فاصله انداخت

من تازه کبوتر شده بودم، که به ناگاه
بین پر و پرواز ،قفس فاصله انداخت

افسوس که هنگام سفر ،خواب دم صبح
در بین دل و بانگ جرس فاصله انداخت

ای بخت بخشکی که میان من و  مستی
هر شب غضب چشم عسس فاصله انداخت

امشب منم و یک سفر تازه ،اگر چه
ذر بین دل و عشق،هوس فاصله انداخت.

نظرات 2 + ارسال نظر
پری دریا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:53 ب.ظ

سلام.
هادی جون بازم که هنوز تو عشق و عاشقی سر میکنی.فقط می خواستم بگم بعضی از بی جنبه ها عشق رو با هوس قاطی میکنن.که این جور افراد فقط به درد لای جرز می خورن.
البته من تو رو میشناسم و می دونم که اهل این جور کارها نیستی.
موفق باشی

ناناز دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:49 ب.ظ http://omidezendegi.blogsky.com

با دستانش چشمان مرا بست تا بگویم کیست؟ خیس شد دستانش وقتی که گفتم خویشتنم .. .
سلام
خسته نباشین
شعر زیبایی بود
کاش هیجوقت هوس نبود فقط عشق بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد