دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

ِغربال

غربالی می خواهم از آهن
تا غربال کند غم هایم را
نه! غربالی می خواهم مقاوم تر از آهن
تا ذوب نشود در عطش هیچ آتشی

غربالی می خواهم به بزرگی سیاره ای
بزرگتر از سیاره زمین
تا غربال کند زمین را
 و فرو ریزد خوره های خورنده آن را

بارانی میخواهم تا ببارد،تا بشوید
نه!!باران خواهد بردخوره ها را
و باد با همدستی باران می پراکندشان


آتشی می خواهم به بزرگی خورشید تا بسوزاند
نه می دزدد ذراتش را جو زمین و خواهد آمد به همراه باران

عجبا این هذیان های تو از چیست؟
نمی دانم فقط  این را می دانم
غربالی می خواهم تا خودم را غربال کنم!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
آیه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:41 ق.ظ http://nazre-moud.blogfa.com

خامم هنوز ازین سان هان کوره ات بتابان/ وز هستی ام بسوزان هم خشک و هم تر ای عشق/ از منت تو بسیار دارم به دوش خود بار/ شمشیر خود فرود آر یکبار دیگر ای عشق..........زیبا بود به من هم سر بزن

ناناز شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:04 ق.ظ http://omidezendegi.blogsky.com

عشق بازی به همین آسانی است
که گلی با چشمی
بلبلی با گوشی
رنگ زیبای خزان با روحی
نیش زنبور عسل با نوشی
دو کبوتر باهم
و شب و روز طبیعت با ما
عشق بازی به همین آسانی است

سلام مهربون...
خیلی زییا بود
موفق باشی و در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد