دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

چیزی تو مایه های اعتراض

سلام

بذارید اوّل فرا رسیدن ایّام  محرم رو به همتون تسلیت بگم. و امیدوارم بتو نیم که عشق حسینی رو در تمام وجودمون احساس کنیم و حسینی وار زندگی کنیم.مدتی بود که به دلیل امتحانات پایان ترم کانکت نبودم و نتونستم جواب  ایمیل ها و اظهار نظرهای  شما دوستان عزیزم رو بدم.  به هر حال از همه شما ممنونم که  به فکر من هم  بودید و به من سر میزدید.امیدوارم بتونم در اولین فرصت به شما سر بزنم.

هر کاری کردم که در مورد مسائل روز ایران ننویسم ،نتونستم. مخصوصاً مسائل هسته ای ،آخه بعضی از دوستان تا یه حرفی از مسائل روز میزنی ، میگن بابا حرف سیاسی نزن .ولی حرف های من سیاسی نیست .(چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.)دراین4-5 هفته اخیر اتّفاقات زیادی افتاد که از اظهارات ضد صهیونیستی(مسئله هولوکاست)رئیس جمهور شروع شد و همین یکی دو روز پیش به جلسه لندن ختم شد و اینکه پرونده ایران را به شورای امنیت خواهند فرستاد.آنچه که از سخنان سران کشورمان پیداست ظاهراً خود را برای هرگونه تحریم احتمالی آماده کرده اند. اماّ ازین هم نباید گذشت که اکثر حرف های سران 3 کشور اروپایی و آمریکا بیشتر یک بلوف سیاسی است و بیشتر قصد ترساندن ایران را دارند. اما در صورت تحریم اقتصادی علیه ایران مطمئن باشد که در درجه اوّل خود امریکا و اروپایی ها ضرر میکنند .چون فقط کافی است که ایران شایعه کند که میزان تولید نفت را کاهش میدهد در این صورت قیمت نفت به شکل سر سام آوری افزایش خواهد یافت واروپاییها که به نفت وابسته هستند بزرگترین ضرر را خواهند دید.البته در اینکه ایران هم ضرر خواهد کرد هیچ شکی نیست. ولی طبق برآورد کارشناسان خارجی بیشترین ضرر را کشور های مخالف ایران خواهند کرد .

متاسفانه ایران در منطقه ای قرار گرفته که کشور های اطرافش همه از آمریکا می ترسند (چون عوض اینکه آمریکا به خاطر وابستگی به نفت جیره خوار آنها باشد متاسفانه کشورهای عربی وابستگی شدید به آمریکا دارند و بدون جلب نظر آمریکا نمی توانند کاری انجام دهند.)و به همین خاطر اصلآ نمیتواند روی آنها حساب باز کند .پس باید ایران فقط به خودش متکی باشد تا بتواند به در مقابل زور گویی های دشمنان ایستادگی کند همچنان که از اول انقلاب این کار را کرده و به قول رهبر انقلاب ما فعل توانستن را زمان زیادی است که صرف کرده ایم.پس ما میتوانیم همچنان که قبلآ توانسته ایم.و انرژی هسته ای حق مسلم ماست . امیدوارم مسئولان ازین موضع فعلی خود بر نگردند(که البته بعید است چنین اتفاقی بیفتد)و بتوانند یک بار دیگر حق مان را از دنیا بگیریم.به امید روزی که شّر این ابرقدرتها از سر ما کم شود.

.

نظرات 7 + ارسال نظر
مهدی جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ق.ظ http://lastword.blogsky.com

انرژی هسته ای حق مسلم تمام کشورهاست . ولی مسئله این است که بعضی کشورها ظرفیت آن را ندارند . مثل ایران که اگر که بمب اتمی دست پیدا کنه دنیا را به جنگ میکشه

بهنام جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:44 ق.ظ http://baran3.blogsky.com

سلام.سلام.سلام
وبلاگ زیبا و خوبی داری.خدا قوت .دوست داری با من تبادل لینک کنی؟من که حاضرم اگه تو موافقی خبرم کن.منتظرتم.در پناه حق.

حامد کاربیست جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:44 ق.ظ http://www.karbist.com

ایول زدی توخال***این مهدی آقا معلوم نیست درمورد چی صحبت می کنند***اصلا وقتی دشمنای ما بمب اتم دارن چرا ما نداشته باشیم***یعنی تمام کشورایی که بمب دارن باظرفیتن؟؟؟؟؟****یعنی ما از اسرائیلم بی ظرفیتتریم؟؟؟؟؟***من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد***یا علی

حاجیه جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:51 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
بابا این آمریکام داره شورشو در میاره !

حسین رضایی جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:02 ب.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام آقا هادی
می بینم که رفتی تو نخ سیاست
راستی چه عجب اومدی
به وبلاگم هم یه سر بزن
بای

حاجیه شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:33 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
امیدوارم باز هم مرتب به نوشتنتون ادامه بدین .
عصبانیتتون هم جالب بود !

سمیرا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ http://beautiful-creator.blogsky.com, http://www.power-memory.bl

این جور مسایل که پیش میاد از یه چیزش خوشم میاد . چپ و راست و وسط و بالا و پایین با هم یه حرف رو می زنیم . منهای یه عده که خوب اون ها هم اگر نظر ندهند می ترسند مردم فکر کنند که لالند یا خدای نکرده تایپ کردن بلند نیستند که بخواهند نظر بدهند .
به هر حال هر چیزی یه خوبی داری یه بدی .
موفق باشید
خدانگهدار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد