دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

عجیب و غریب

امروز داشتم حوادث و اتفاقاتی رو که از 22 اردیبهشت تا امروز افتاده بود را مرور میکردم(البته فقط اونایی رو که من دیدم یا شنیدم). دیدم اتفاقات عجیب و غریب زیادی افتاده که به چند تایی از اونا اشاره میکنم .

مهمترین اتفاق روز 22 اردیبهشت با چاپ کاریکاتور و مطلب توهین آمیز در روزنامه  ایران جمعه

نسبت به هموطنان آذری زبانمان بود که باعث کلی آشوب و اعتراض و ناآرامی در سراسر خطه آذربایجان شد.و مسئولین روزنامه ایران با عکس العملی شدید عاملان این کار را اخراج و دادگاه هم روزنامه ایران را توقیف موقت کرد

اتفاق عجیب بعدی اعلام خبر افزایش ورودی دانشگاهها بود.بطوریکه از هر 3 نفر ،2نفر وارد دانشگاه میشوند!ظاهراً مسئولین اصلاً هیچ توجهی به فارغ التحصیلان بیکار دانشگاه ها ندارند،که این چنین تصمیم را گرفته اند.من با شنیدن این خبر به این گفته خودم بیشتر ایمان می آورم که :تا چند سال آینده ما به چند کارگر ساده با لیسانس نیازمندیم!!

هنوز از شنیدن این خبر گیج بودم که دیدم روزنامه خراسان به نقل از یکی از نمایندگان مجلس خبر از کشف یک قبیله غارنشین !! در یکی از مناطق شهر عنبر آباد را داده بود.(جَلَّ الخالق!)

بنا به گفته این نماینده، مردم این قبیله خود را با برگ می پوشانند و تا به حال با مردم امروزی برخورد نداشته اندو از مظاهر تمدن جدید هیچ چیزی را ندیده اند!

با خود گفتم خدایا مگر میشود در هزاره سوم در ایران قبیله غار نشین وجود داشته باشد ؟که دیدم دیروز روزنامه خراسان خبر داد که موضوع اصلاً اینجوری نبوده،خبرنگار خراسان در گفتگوی اختصاصی با فرماندار عنبر آباد، صحت و سقم ماجرا را جویا شده که فرماندار گفته بود :این قبیله کپر نشین هستند و غار نشین نیستند! پوشش آنها لباسهای کهنه و مندرس است نه برگ درختان! و این مردم با روستاهای اطراف خود مراوده دارند!برای دیدن عکسهایی از این افراد اینجا کلیک کنید

راستی شما هم میدونید که از وقتی احمدی نژاد اومده داره قرارداد های خارجی رو دوباره بررسی میکنه و گند خیلی ازین قراردادها هم دراومده.مثل قرارداد " کرسنت " (فروش گاز به امارات) که هفته پیش اعلام کردند فقط 700 میلیون دلار پول به جیب واسطه ها رفته !

معلوم نیست ازین قراردادها تو ایران چقدر هست که هر از گاهی یکی از اونا افشا میشه.

باز هم این کوی دانشگاه تهران مسئله ساز شد و کلی سرو صدا ایجاد کرده و چند نفری هم زخمی شدند. البته این خبر عجیب نبود چون همیشه ازین اتفاقها در کوی دانشگاه میفته و تقریبا یه ماه دیگه که باز سالگرد حادثه 18تیر است دوباره همین آش و همین کاسه است.به نظر من باید به جای کوی دانشگاه باید اسمش رو بذارند کوی دعوا یا کوی اعتراض!!

 
نظرات 3 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:48 ق.ظ http://beautiful-creator.blogsky.com

سلام
می دونی به نظر من ۱۸ تیر اتفاقی نمی افته
ولی اگه جای مسئولین بودم این کوی رو از این حالت در می آوردم
نمی گذاشتم این همه دانشجو یک جا کنار هم باشند

[ بدون نام ] شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.karbist.com

مشتاق دیداریم..راستی می دونی اگه گراهام بل تلفن رو اختراع نمی کرد چی میشد؟

سلام جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

وب سایت خوبی داری . موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد