دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

ای کاش

نمیدونم شما هم مانند من صحبتهای مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محبوب را در مراسم یادبود امام خمینی گوش کردید یا نه؟من نمیدونم نظر شما در  این مورد چیه اما به نظر من ای کاش مسئولین ما از همان اول با همین لحن صحبت میکردند تا این اتحادیه اروپا و آمریکا این قدر پررو نشوند و به خودشان اجازه ندهند که  به ملت ایران بی احترامی کنند .

همین امروز داشتم سایت بازتاب را میخواندم که دیدم نوشته مسئولین دانمارکی ایرانیان مقیم دانمارک  و مسافرانی ایرانی که به دانمارک سفر میکنند را بازرسی بدنی میکنند و حتی در بعضی موارد به خانمها دست درازی میکنند! و جالبتر اینکه بنا به گزارش سایت بازتاب مقامات سفارت ایران هم ازین موضوع مطلع و کاری انجام نمیدهند!!

 

***

 

طرف های مخالف ایران که از مدتها پیش احتمال میدادند ایران تنگه هرمز را ببندد و بارها نوعی  ابراز نگرانی کرده بودند از سخنان مقام معظم رهبری  فهمیدند که اگر ایران را بیشتر ازین در تنگنا و فشار قرار دهند ایران ناگزیر میشود که فقط به نفت کشهای  کشو رهایی خاص اجازه عبور دهد.و این کار ایران سبب بحران انرژی در سرتاسر جهان خواهد شد که سبب آسیب جدی به کشورهای مخالف ایران خواهد شد.البته در اینکه ایران هم ضرر خواهد دید هیچ شکی نیست اما به هر حال بهتر از آنست که آمریکایی ها برای ما تعیین و تکلیف کنند.

                                                                            ***

 

شاید ما به اندازه آمریکا و اتحادیه اروپا قدرتمند نباشیم  ،اما این دلیل بر آن نمیشود که بگذاریم حقمان را ضایع کنند .مطمئن باشید که ایران با آمریکا صلح نخواهد کرد و این کشمکش همچنان ادامه خواهد یافت. متاسفانه من در بعضی از وبلاگ میبینم که نویسنده به شدت از دولت فعلی و مسئولین انتقاد کرده و نوشته ما باید در برابر اتحادیه اروپا و آمریکا کوتاه بیاییم  تا بتوانیم بهتر زندگی کنیم !!

بعضی ها فکر می کنند اگر ما الان کوتاه بیاییم وضعمان بهتر میشود اما این افراد نمیدانند که این کوتاه آمدن شروع یک استعمار نوین بر ملت ایران خواهد بود.کسی نیست بگه ای آدمهای عقل کل!! هنوز که طرفهای مخالف ما (آمریکا و اتحادیه اروپا) خارج از ایران هستند و بر ایران تسلط ندارند رفتار وحشیانه ای با ما دارند وای به حال اینکه آنها در ایران باشند.

مردم عراق هم مثل این افراد فکر میکردند اما دارید به چشم خودتان می بینید که به چه بدبختی و فلاکتی افتاده اند .مردها و جوانهای عراقی در زندان ها هستند و زنان عراقی را به فساد برده اند.مطمئن باشد اگر امروز دولت ما تغییر کند و نظامی وابسته به آمریکا سر کار بیاید وضعمان از زمان شاه هم بدتر خواهد.

**به امید داشتن ایرانی سربلند و سرفراز**

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:06 ب.ظ

من گوش دادم . و باز هم خوشحال شدم که به احمدی نژاد رای دادم و براش تبلیغ کردم .
راهش همینه . مقاومت .
می دونم که پیروزی با ماست

حامد چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.karbist.com

قلمت قویتر شده .....ماشالله داش هادی

حسین رضایی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:07 ق.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلام آقا هادی
خوش میگذره
با حال بود
بای

زهرا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

سلام
من یکی که ترجیح میدم راجع به آقایون مملکتی هییییییییییچ نظری ندم... به من چهههههههههههههههههه
میگمااا
آپ کردم
منتظرتماااا
****************فعلا********************

بنت اسلام شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ

شما می توانید در باره کشور خودتا ن قضاوت کنید شماوضعیت مردم عراق نمیدونید مشکل شمااین است که خودتان را بهترین می دانید اما شما بهترین نیستید اگر دوست دارید بحث کنید به من ایمیل بزنید منتظرم خوحشال میشوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد