دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

بدون اسم!!!!!!!!!!!!

این روز ها به محافل خبری که مراجعه میکنی معمولا دو سه موضوع مشخص و تکراری بیشتر به چشم نمیخورد.

1-مسئله اسرائیل و فلسطین.

2-موضوع پاسخ ایران به نامه پیشنهادی 5+1 .

3- سفر استانی رئیس جمهور و قولهایی که به مردم میدهد.

این روزها فلسطین بار دیگه به خاک و خون کشیده شده و هر روز میشنوی و میبینی که تعداد بیشتری از مردم فلسطین جانشان رو از دست میدهند.چند روز قبل تصویر کودک شیر خواره ای رو نشون داد که به دست اسرائیلی ها کشته شده بود که واقعاً دردناک بود . من بازم میگم هم تقصیر مسئولین فلسطینی است که به اسرائیلی ها اعتماد میکنن و هم تقصیر کشورهای بی عرضه عربی.

باز دوباره داره موضوع هسته ای ایران پیچیده میشه . روز گذشته مهلت تعیین شده از سوى گروه ١+٥ براى پاسخگویى ایران به بسته پیشنهادى اروپا به پایان رسید و اجلاس پاریس تصمیم به ارجاع مجدد پرونده ایران به شوراى امنیت گرفت. آیا این تغییرى در موضع ایران پدید خواهد آورد یا نه ؟ به نظر من خیلی تاثیر نداره.نظر شما چیه؟

من به کارهای احمدی نژاد اعتماد دارم اما به نظر من احمدی نژاد اگه حتی کلیه موجودی حساب ارزی رو خالی کنه بازم نمیتونه ایران رو  یهو آباد کنه به نظر من احمدی نژاد ایران رو با تهران اشتباه گرفته چون بد جوری داره قولهای بزرگ به مردم میده.

امروز مصاحبه ای رو از قول غلامرضا سلامی، رییس شورای عالی انجمن حسابداران خبره ایران خواندم که گفته بود: برداشت از حساب ذخیره ارزی, برای جبران کسری بودجه آثار تورمی به همراه دارد.و همچنین گفته بود که نرخ تورم امسال به بیش از 20% می رسد. حالا اگه ما تحریمهای احتمالی خارجی رو هم در نظر بگیریم نرخ تورم بیشتر ازین هم خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
حاجیه شنبه 24 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ق.ظ http://hajieh.wordpress.com

سلام
بابا تو هم حسابی رفتی تو نخ سیاست ها ...من که از سیاست یه ذره هم حالیم نیست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد