دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

روز جوانان ایران به نام نصرالله !!

دیروز که در حال خواندن روزنامه بودم چشمم به مطلبی برخورد که داشتم از تعجب شاخ در میا وردم.

 

امام جمعه موقت تهران(آیت الله جنتی) روز جمعه خواستار نامگذاری روز جوان به نام سید حسن نصرالله شد!! وی با اشاره به مقاومت حزب الله گفت: با توجه به رادمردی حزب الله و رهبر آنان، نصرالله،روز جوان را باید روز سید حسن نصرالله نامید . و از او به عنوان الگو نام برد.

برای من جای سوال دارد که چرا ما باید روز ملی جوان را در کشورمان به نام یک فرد خارجی نامگذاری کنیم .البته منظور من  این نیست که من از ایشان بدم می آید نه چون اگه مطالب قبلی منو بخونید متوجه می شوید که من خود طرفدار حزب الله و شخص نصرالله  هستم .اما موضوع اینست که ما در ایران خودمان آنقدر جوان موفق و دانشمند و خلاق و با اراده  زیاد داریم که می توانیم به سایر کشورها نیز صادر کنیم.حال چرا ما باید یک فرد خارجی را به عنوان الگو انتخاب کنیم؟

 

ما در زمان جنگ جوانان زیادی داشتیم که فرمانده جنگ بودند و مدیریت میکردند.و در حال حاضر هم برای نمونه می توان همین دانشمندان هسته ای کشورمان را نام ببریم که  همگی جوان و با اراده هستند و چیزی از نصر الله کم ندارند.

 

نمی دانم چرا ما گاهی اوقات  حس وطن پرستی و ایران دوستی خودمان را فراموش می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد