دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

کار خیابانی یک دختر نوجوان

امروز در حال وبگردی بودم که به عکس زیر برخورد کردم و حیفم اومد که اونو برای شما نذارم.البته من خودم از دیدن این عکس خجالت کشیدم .و از خودم پرسیدم واقعا جامعه ما یک جامعه اسلامی است ؟چرا باید در یک جامعه اسلامی وضع یک دختر کم سن و سال اینگونه باشد؟

 

چهار راه یکی از خیابان‏های تهران؛
دختر جوانی شیشه اتومبیل‏ها را تمیز می‏کند.

به راستی چرا دختر امروز و مادر فردای فرزندان این آب و خاک، باید مجبور باشد در برابر نگاه سنگین و احیانا پوزخند رهگذران تن به کار خیابانی بدهد و در بهترین و شیرین‏ترین دوران عمرش، روح پاک و احساسات لطیف دخترانه‏اش تحت تاثیر آسیب‏های تلخ اجتماعی آزرده شود؟ آن هم در این زمانه وانفسای که رهایی در جامعه، آدم را به ناکجا آباد تباهی می‏کشاند!
کار، عار نیست اما کارکردن یک دختر جوان آن هم در خیابان‏ها، ننگ است، ننگ!

 

البته هرچند که این عکس مربوط به بیش از یکسال پیش است اما به سادگی نمی توان از آن گذشت.

 

منبع: عکس بلاگ


 

نظرات 2 + ارسال نظر
بی نظیر چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام
واقعا چرا وضع جامعه ی اسلامی ما که مثلا به زن و حقوق اون اهمیت داده باید اینجوری باشه؟
چرا وقتی نمیتونن به همین تعداد رسیدگی کنن و اونهارو سرپرستی کنن اصرار به افزایش جمعیت دارن؟
خیلی وحشتناکه...

سمیرا شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:13 ب.ظ

واقعا نمی شه راحت گذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد