دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

آگهی یک فرصت شغلی جالب

سلام من چند وقت مطلبی رو با عنوان " به چند کارگر ساده با لیسانس نیازمندیم ! "  رو نوشتم ولی فکر نمی کردم که به این زودی به این گفته خودم برسم.عکسی که در زیر مشاهده میکنید نمونه جالبی از یک آگهی است که چندی پیش در روزنامه همشهری چاپ شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
یه غریبه دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ق.ظ

واقعا که این آگهی جالب بود.

رسول یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ق.ظ http://fatholmobin.blogsky.com

به نام خدا
عید سعید قربان بر امام زمان (عج) و مسلمانان جهان مبارک باد. [گل]
با سلام؛ مفتخریم که در این روز مبارک، با یاد شهدای 8 سال دفاع مقدس و ضمن پاس داشت حماسه آفرینی مردم غیور کشورمان و هم زمان با اعدام جانی قرن، صدام امریکایی، وبلاگ فتح المبین (تخصصی دفاع مقدس – نسخه نهایی) افتتاح شد و این امید هست که به بزرگ ترین مرجع وبلاگ های دفاع مقدس تبدیل شود. از شما دعوت می شود ضمن بازدید از این وبلاگ از طرق زیر ما را یاری کنید:
1- ارائه نظرات سازنده جهت بهتر شدن وبلاگ فتح المبین.
2- لینک دادن به فتح المبین و مطلع ساختن ما.
3- معرفی سایت ها و وبلاگ های دفاع مقدس جهت قرار گرفتن در پیوندهای فتح المبین.
4- طرح سؤالات خود در ارتباط با دفاع مقدس.
5- ... هر راه دیگری که به نظر شما عزیزان همدل می رسد.
با آرزوی موفقیت برای شما در تمامی مراحل زندگی و با امید فردایی پر از نشاط، موفقیت و معنویت برای مردم میهن اسلامی مان. منتظر حضور سبز شما هستیم. و لله عاقبة الامور.
http://fatholmobin.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد