دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

طراح پرچم

در دهه فجر که همه جا مدام از انقلاب صحبت می کردند  سوالی به ذهنم خطور کرد که طراح پرچم ایران کیست؟ چند بار خواستم به صدا و سیما ایمیل بزنم تا بلکه در گزارشی به این سوالم جواب دهند اما با خودم گفتم اینا روزانه هزاران ایمیل دریافت میکنند و احتمال اینکه به ایمیل  من جواب دهند خیلی کم است . بنابراین موضوع را ول کردم و دنبالش رو نگرفتم تا اینکه چند روز پیش که داشتم کتاب خاطرات آقای رفسنجانی را میخواندم (انقلاب در بحران ) دیدم داخل کتاب اشاره کرده که در سال 59 طرح پرچم ایران به مسابقه گذاشته می شود و در آخر طرح آقای حمید ندیمی که طرح کنونی پرچم است برنده مسابقه میشود.این پرچم به نشانه 22 بهمن که روز استقلال ایران است دارای 22  کلمه " الله اکبر " است.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:19 ب.ظ http://kolahzard.blogsky.com

هادی جون خوش به حالت
کاری ندارم چرا
شاید چون تو حال و هوای چندین سال قبل منی
دلم واسه اون حال و هوا تنگ شده
راستی منتظرتما
باید بیای اصفهان خونمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد