دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

یه سال گذشت!

یا مُقَلِّبَ القُلوبِ وَ الاَبصار*یا مُدَبِّرَ اللَیلِ وَ النَهار*

 

یا مُحَوِّلَ الحَولِ وَ الاَحوال * حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَنِ الحال

 

 

امروز آخرین روز سال 85 است. دیدید ، تا چشم بهم زدیم یه سال دیگه هم گذشت. سالی که بی شک برای همه ما کلی خاطره بر جا گذاشت.اعم ازخاطره شیرین و تلخ. (البته امیدوارم که خاطره های شیرین تان بیشتر از خاطرات تلخ تان باشد.)   نمیدونم سال 85 برای شما چطور بود اما برای من سال خوبی نبود حالا چرا ، بماند.

امیدوارم که سال جدید ، سالی همراه با خیر و خوشی برای همه شما باشد.در پناه حق به تمام آرزوهای معقولتان برسید ! راستی فراموش نکنید که برای ملت مان هم دعا کنید تا بلکه امسال (86) با خیر و خوشی شروع شود و با خیر و خوشی هم تمام شود. راستی فراموش کردم بگم : سال نو مبارک !

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

در ضمن جا داره از همین جا از مسئولین بلاگ اسکای هم تشکر کنیم چون که سرعت لود شدن وبلاگها افزایش یافته است. البته ظاهرا قرار است که یه دستی هم به سر روی سایت بکشند که برایشان آرزوی موفقیت میکنم.من خودم خیلی دلم میخواد بلاگ اسکای پوزه بلاگفا رو به خاک بماله.چرا ؟ خودمم نمیدونم.شاید یه دلیلش این باشه که من چند ساله با بلاگ اسکای دارم کار میکنم. هر چند امکانات بلاگفا بیشتر از اینجاست اما نمیدونم چرا نمیتونم از اینجا دل بکنم.

 

با آرزوی موفقیت برای مدیران بلاگ اسکای.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد