دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

وطن فروشی سینمایی!!

این در حالی است که این فیلم مورد اعتراض تمامی ایرانیان در سراسر جهان قرار گرفت و حتی ابتذال و وقاحت آن، موجب شرمساری بسیاری از فیلمسازان هالیوود شد.
«دارن شهلاوی» و «اعظم علی» دو ایرانی الاصل ساکن آمریکا هستند که اولی به عنوان بازیگر و دومی به عنوان خواننده، اقدام به این وطن فروشی سینمایی کرده اند.
شهلاوی که یک بدلکار هالیوودی است، اخیرا در مصاحبه با یکی از نشریات ایرانی که در آمریکا چاپ می شود در توجیه اقدام خود گفت: در این فیلم بیشتر وقت ها، صورت من پوشیده بود و براساس نیاز آنها، گاهی در نقش یک ایرانی و گاهی نیز در نقش یک اسپارت ایفای نقش می کردم؛ البته احساس من درباره این نقش ها این بود که طرف ایرانیان هستم(!) و باید از مهارت های خود، حداکثر استفاده را کنم تا ظاهر ایرانی ها به عنوان جنگجویانی علیه اسپارت ها هرچه قوی تر به نظر برسد.
گفتنی است، این اولین بار نیست که ایرانیان ضدانقلاب و در خدمت آمریکا، در چنین پروژه هایی همکاری می کنند. پیش از این نیز شهره آغداشلو، بازیگری که پس از پیروزی انقلاب به آمریکا گریخت، در فیلم های ضد ایرانی، علیه مردم کشور خودش نقش آفرینی کرده بود.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد