دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

این بلوتوس دردسر ساز

دیروز(16/2/85) روزنامه جام جم مطلب جالبی در باره استفاده غیر اخلاقی عربها از بلوتوس نوشته بود که بد ندیدم اونو برای شما هم بنویسم.

متن خبر :

 نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد میزان استفاده از بلوتوس  گوشی های تلفن همراه  میان مشترکان تلفن همراه در عربستان برای ارسال پیام های هرزه  و غیر اخلاقی افزایش چشمگیری یافته است.نتایج این تحقیق که در آکادمی امنیتی ملک فهد ارائه شد حاکی از آن است که 88 درصد دختران ، قربانی استفاده غیر اخلاقی از گوشی های تلفن همراه شده اند.

همچنین مطالعه انجام شده روی  حافظه فلش تلفن های همراه گرفته شده از جوانان مختلف نشان میدهد که 69 درصد از فایل های ذخیره شده دراین گوشی ها ، هرزه و غیر اخلاقی و 6/8 درصد نیز حاوی صحنه های خشونت آمیز بوده اند و جالبتر اینکه 2/99 درصد از افرادی که به سوالات این تحقیق پاسخ داده اند، اذعان داشته اند که از بلوتوس در راه  غیر اخلاقی استفاده کرده اند!!

البته باید بگم که اگر همین تحقیق رو توی ایران انجام بدیم به ارقامی نزدیک 100 درصد خواهیم رسید!! به نظر من مسئولان باید یه فکری برای این معضل جدید بکنند .

نظرات 1 + ارسال نظر
وصال(درد دل عاشق و معشوق) دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

سلام
وبلاگ قشنگی داری
برای دوست شدن ، کسی را انتخاب می کنم که اونقدر بزرگ باشه که برای جا شدن تو قلبش لازم نباشه خودمو کوچیک کنم.
به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد