دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دختران انتظار

چند روز پیش که در حال وبگردی بودم بطور اتفاقی به وسایتی برخورد کردم که عکس های عاشقانه جالبی داشت .از دیدن عکس ها یی که در سایت بود لذت بود اما عکسی بود که دلم رو به درد آورد.اونو برای شما گذاشتم.

 

 

 

 

به نظرم این عکس آنقدر گویا است که دیگر نیازی نیست بگویم فقر سبب می شود که افراد زیباترین و بهترین احساسات خود را ندیده بگیرند.زندگی فقیرانه این دختر سبب شده است که کسی به خواستگاری او نیاید .فقر سبب شده است که این دختر هچنان چشم انتظار بماند تا بلکه فرجی الهی رخ دهد و او بتواند ازدواج کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
انصاری دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:19 ب.ظ http://http://www.adineh.blogsky.com/

سلام
قلم شیوایی داریدکه ازذهن لطیف واحساسات ناب انسانی واسلامی تان حکایت می کند...
بادوغزل تازه منتظرحضورسبزتان هستم

ساقی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ق.ظ

سلام
شاید اون منتظر کس دیگه ای باشه چرا دخترا رو اینقد عشق شوهر نشون میدید

چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است!! عکس و شعر ان گویای همه چیز است.

مهدی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:05 ب.ظ http://3daye-sokot.blogfa.com

برای عشق
برای عشق تمنا کن ولی خار نشو.
برای عشق قبول کن ولی غرورتت را از دست نده .
برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو.
برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه.
برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن .
برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر .
برای عشق وصال کن ولی فرار نکن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد