دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

هنرمندان بی جنبه !!

یکی از خبر هایی که در این یکی _ دو روز اخیر در محافل خبری منتشر شده است ، حضور 20تن از هنرمندان متعهد کشور !! ( نمی دانم چرا مدتی است که نسبت به کلمه " متعهد " حساسیت پیدا کرده ام و زمانی که عباراتی همچون مدیر متعهد ، استاد متعهد ، فوتبالیست متعهد و عناوینی ازین قبیل را می شنوم یاد بی تعهدی ها و بی غیرتی هایی می افتم که هر بار باعث شرمندگی قشر خاصی از جامعه می شود! مثلا استاد متعهد: استاد دانشکده هنرهای زیبا که از یکی از دختران دانشجو کشف حجاب کرده بود. فوتبالیست متعهد: بازیکنی که دختران را با فریب دادن به کشور های عربی صادر می کرد !! و یا فیلمی که از میهمانی خصوصی عده ای از بازیکنان تیم های مختلف پخش شد ، و یا مدیر ارشدی که متهم به جاسوسی و رشوه گرفتن است!!) در میهمانی سفارت سوئیس در الهیه تهران بود. در این میهمانی عده ای از میهمانان خانم اقدام به برداشتن حجاب و روسری خود کرده اند و با مردان و مامورین سفارت سوئیس نیز دست داده اند. لازم به ذکر است که سفارت سوئیس حافظ منافع آمریکا در ایران است.

البته بار اولی نیست که سفارتخانه های خارجی اقدام به برگزاری چنین میهمانی هایی می کنند . همین چند ماه پیش بود که یکی از سفارتخانه های خارجی در محل سفارت خود اقدام به برگزاری پارتی های شبانه و سو ء استفاده از دختران و زنان ایرانی کرده بود.

اما من در تعجبم که چرا بعضی از ایرانی ها اینقدر بی جنبه هستند و به محض اینکه با یک فرد خارجی برخود می کنند و یا در یک میهمانی خارجی شرکت می کنند سعی دارند خود را با فرهنگ طرف مقابل آشنا جلوه دهند و دست به خود کشف حجابی می زنند! ( مردان با نوشیدن مشروبات الکلی و زنان با برهنه کردن خود!!) در حالی که باید سعی کنند طرف مقابل را با فرهنگ خودشان آشنا کنند . نمی دانم چرا این افراد اینقدر عقده ای هستند.

چند ماه پیش خبری منتشر شد که عده ای از نقاشان ایرانی در آمریکا نمایشگاهی برگزار کرده بودند ، زمانی که رایس از آنها برای حضور در یک جلسه دعوت کرده بود آنها بنا به عقاید و حس مسئولیت خود آن پیشنهاد را رد کرده بودند ولی این افراد در داخل خاک ایران ، دست به چنین اقدام زشتی زده اند.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد