دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دعوت به همکاری

دوستان عزیز من حدود ۴ سال است که در بلاگ اسکای فعالیت می کنم و در  وبلاگ فعلی چیزی حدود سه سال است که مطلب می نویسم. در کنار وبلاگم مسئول سایت دیگری به نام شهید وحید نیز هستم. این سایت مربوط به بسیج دانشگاهمان است. که چیزی در حدود 42 ماه است که فعالیت می کند.البته به دلیل تغییری که در نرم افزار سایت دادیم بیشتر آرشیو خود را از دست دادیم و فعلا فقط مطالبمان از شهریور 86 به بعد در دسترس است.

  الان حدود یک سال و نیم است که با شهید وحید همکاری می کنم یا به عبارت بهتر مسئولیت آن با من است ، مدتی است که تنها کار می کنم و کمی ادامه راه برایم مشکل است به همین خاطر از تمامی کسانی که مایلند با سایت شهید وحید همکاری نمایند در خواست می کنم که اولا به سایت مراجعه کنند و از تمام قسمت های آن بازدید کنند (این سایت با آنکه متعلق به بسیج است اما سایت بسته ای نیست و یک سایت کاملا متفاوت است.) و در صورتی که تمایل به همکاری پیدا کردند در هریک از زمینه های موجود در سایت می توانند با ایمیل shahidvahid@gmail.com  مکاتبه نمایند تا یک حساب کاربری برایشان ایجاد کنم.امیدوارم مرا در این راه تنها نگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد