دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

جشن شادی در شب اربعین حسینی!

حضور مختلط دختران و پسران جوان با آرایش‌های غربی و همچنین تشویق و دست زدن‌های پی در پی مسئولان و حاضران در شب اربعین حسینی خبرساز شد.در حالی که ایران غرق در عزا و ماتم سوگ حسینی(ع) است، در کنفرانس خبری عجیبی که به مناسبت معرفی پروژه احداث پیست کارتینگ جدید بین المللی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، خبرنگاران رسانه های خبری با صحنه های عجیبی مانند حضور مختلط دختران و پسران جوان با آرایش های غربی و همچنین تشویق و دست زدن های پی در پی مسئولان و حاضران در شب اربعین حسینی مواجه شدند.

به گزارش تابناک، این کنفرانس خبری که در پیست کارتینگ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد خارج از عرف خبری و به صورت جشنی کذایی برگزار شد.

در اجرای این کنفرانس به اصطلاح خبری که با حضور میهمانان خارجی نیز همراه بود، عدم رعایت شئونات اسلامی و همچنین دست زدن های مکرر باعث تعجب و ناراحتی خبرنگاران حاضر در جلسه شد تا جایی که برخی خبرنگاران اقدام به ترک این جلسه نمودند.

گفتنی است، علی رغم استقبال از توسعه اماکن و به طور کل ورزش کشور، اما برگزاری چنین مراسم‏هایی آن هم به بهانه توسعه وزش کشور به خصوص در شب عزیز و گرانقدر اربعین حسینی(ع)، جای بسی تامل و تاثر دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد