دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

قتل، رابطه نامشروع و... بخاطر اسرائیل!

ناگفته های لیونی از زندگی خصوصی خود؛

روزنامه یدیعوت آحارونوت متن کامل مصاحبه ای را که 14 سال پیش توسط روزنامه ساندی تایمز با تزیپی لیونی انجام شده بود و اکنون اجازه چاپ کامل آن داده شده است منتشر کرده است.بنابراین گزارش در این مصاحبه لیونی از تنهایی و کمبود عاطفی شدید و روابط کوتاه مدتی که برای کاهش رنج این تنهایی در دوران خدمت در موساد داشته است سخن می گوید. 

به نوشته این روزنامه لیونی بین سالهای 1980 تا 1984 به خدمت موساد درآمد. کسی چیز زیادی از فعالیتهای او نمی دانست جز اینکه در اداره حقوقی موساد استخدام شده است. بعد از مدتی او به پاریس اعزام شد. در آنجا لقب"خوشگل موساد" را به او داده بودند. 

لیونی که در آنزمان 22 ساله بوده می گوید بخاطر حفظ اطلاعات، زندگی شخصی او هم تحت تاثیر قرار گرفته و قادر نبوده با کسی ارتباط عاطفی برقرار کند و در تنهایی شدیدی زندگی می کرده است. وی می گوید حتی پدرم از کار من خبر نداشت و وقتی در فرانسه به دیدن من آمد متعجب بود که چرا من بدون اینکه کاری داشته باشم وقتم را در این کشور تلف می کنم؟ 

لیونی در پاسخ به این سوال که چرا خودرا از روابط عاطفی در این مدت محروم کرده بوده می گوید: روابط عاشقانه نیاز به وفاداری و صداقت و یکرنگی بین دو طرف دارد. اما من طبیعتا نمی توانستم چنین رابطه ای داشته باشم. اما روابط کوتاه مدت(!) و زودگذر (اگر به ضوایط شغل جاسوسی پایبند باشی) مانعی نداشت! 

وی درباره محدودیت های دیگر خود می گوید: چیزهایی از قبیل اینکه مشروب یا هرچیز شبیه آن را نباید مصرف می کردیم تا بر خودمسلط باشیم و حرف نابجایی نزنیم. 

وی که در جوخه ترور مشغول به فعالیت بوده، در ادامه اعتراف می کند: حاضر بودم هرکسی را بکشم یا ترور کنم. اگرچه این کارها همه اش(!) قانونی نیست، ما اگر در راه کشورت باشد اشکالی ندارد.

لیونی در پاسخ به این سوال که آیا در جریان کار خود با کسی رابطه جنسی داشته یا نه می گوید: اگر منظورتان اینست که آیا تاکنون از من خواسته شده است به خاطر کشورم با کسی بخوابم، خیر، تاکنون از من خواسته نشده است، اما اگر از من خواسته شود نمی دانم چه جوابی خواهم داد! (احتمالا:به خاطر کشورم بله!) 

اکنون احتمال زیادی وجود دارد که لیونی پس از گلدامایر دومین زن نخست وزیر در رژیم اشغالگر اسرائیل باشد. 

لیونی از افراطی ترین صهیونیستها است.وی از پدر و مادری لهستانی متولد شده که هردو در سازمان تروریستی آرگون خدمت می کرده اند.لیونی می گوید پدر و مادرش ازدواج خودرا در روز اعلام تشکیل اسرائیل رسمی کردند تاهمیشه ازدواجشان با تاریخ اسرائیل گره خورده باشد!پدر تروریست لیونی به دختر خلفش وصیت کرده که حتی بک وجب از سرزمین مفدس "یهودا و سامری" را پس ندهد!

نظرات 1 + ارسال نظر
ع.ب. چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ق.ظ http://301040.blogsky.com

لعنت بر این اسرائیلیای کثیف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد