دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

درخواست روزنامه کویتی از اعراب برای شکست دادن ایران

مدیر مسئول یک روزنامه کویتی، خواستار اتحاد کشورهای عرب برای شکست ایران شد.

به گزارش تابناک احمد جارالله، مدیر مسئول روزنامه «السیاسة» کویت در سرمقاله امروز این روزنامه، خواستار اتحاد کشورهای عربی برای شکست ایران شد. وی با بیان داستانی مجعول ادعا کرد: «کسری»، یکی از پادشاهان فارس، دختر یکی از سران قبایل عرب را طلب کرد که در برابر این درخواست، قبایل کوچک عرب با هم متحد شده و توانستند سپاه قدرتمند ایران را شکست دهند.

وی در ادامه می‌افزاید: در آن زمان، قبایل کوچک عرب توانستند سپاه امپراتوری ایران را شکست دهند، در حالی که این قبابل اکنون به ملت‌ها و کشورهای صاحب شأنی تبدیلی شده‌اند. آیا خطر ایران در برابر آنها آشکار نیست؟ آیا ما کشورهای عربی نمی‌توانیم در برابر خطر ایران که اصل و اساس کشورهای عربی را به خطر انداخته، یک بار و تنها یک بار، آنچه را آن قبابل عرب انجام دادند، انجام دهیم؟

خبرنگار «تابناک» از کویت می‌افزاید: روز گذشته نیز «داوود البصری»، یکی از نویسندگان این روزنامه در مقاله‌ای با نام «اهواز، غزه فراموش شده اعراب» ادعا کرد، در حالی که نیروهای اسرائیلی مشغول قتل‌عام مردم غزه بودند، نیروهای تروریستی نظام ایران مشغول بر پا کردن چوبه‌های دار برای اعدام آزادگان اهوازی و قلع و قمع آنان بودند. وی همچنین اهواز را بخشی از جهان عرب که به وسیله ایران اشغال شده، خواند و ادعا کرد، مردم این منطقه مدت نیم قرن است که علیه اشغالگری ایران مبارزه می‌کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد