دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

حاشیه‌های آغازسخنرانی رئیس جمهور

جام جم آنلاین: بیشتر شبکه های تلویزیونی سخنرانی محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران را در کنفرانس دوربان دو در ژنو به طور مستقیم پوشش دادند .شبکه های تلویزیونی العربیه ؛ الجزیره ، فرانس 24، الجزیره انگلیسی ، سی ان ان ، بی بی سی ، المنار و العالم به طور مستقیم سخنرانی اقای احمدی نژاد را پخش کردند .


به محض حضور رئیس جمهوری در جایگاه ویژه سخنرانی برخی سعی داشتند نظم جلسه را به هم زنند که رئیس جمهوری با درایت و خونسردی کامل سخنرانی خود را شروع کرد .

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور کشورمان که  در اجلاس ضدنژادپرستی دوربان 2 در ژنو سخن می گفت، پس از آغاز صحبت‌های خود با بی‌احترامی و اهانت یکی از افراد حاضر در سالن مواجه شد که به طرف وی یک شیء را پرتاب کرد.

پس از این اقدام ناشایست با وجود اینکه لابی‌های صهیونیست از مدت‌ها پیش از سخنرانی احمدی‌نژاد و اتخاذ احتمالی تصمیماتی علیه این رژیم در اجلاس دوربان نگران بودند، نمایندگان حدود 4500 سازمان مردم‌نهاد و گروه فعال در زمینه‌ حقوق بشر با تشویق رفتار رئیس جمهور کشورمان از وی خواستند تا به سخنرانی خود ادامه دهد.

احمدی نژاد نیز با بیان اینکه "از همه حضار می‌خواهم اینها را ببخشند. اینها بی اطلاع هستند با خونسردی " به سخنرانی خود پرداخت.

اظهارات رئیس‌جمهور اسلامی ایران با تشویق چندین باره حضار مواجه شده است. فردی که قصد داشت در سخنرانی آقای احمدی نژاد رئیس جمهوراسلامی ایران در کنفرانس ضد نژادپرستی سازمان ملل متحد در ژنو سوئیس اخلال ایجاد کند بازداشت شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد