دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

گاف های اوباما سوژه خبرنگاران

خبرنگار سی ان ان در گزارشی به بررسی ده گاف عمده باراک اوباما در یکصد روز نخست دوره ریاست جمهوری اش پرداخت که دوربین های تلویزیونی آنها را ثبت کرده اند.

واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد ، نخستین اشتباه و گاف اوباما هنگام مراسم تحلیف روی داد و وی جملات مربوط به سوگند یاد کردن را نتوانست به درستی ادا کند.اوباما مجبور شد جملات مراسم تحلیف را دوباره تکرار کند.

گاف بعدی اوباما زمانی روی داد که وی قصد داشت سوار هلی کوپتر ویژه رئیس جمهور شود و جلوی دوربین ها با بی دقتی سرش به بالای در ورودی برخورد کرد. از آن زمان به بعد رئیس جمهور امریکا یاد گرفت که سرش را خم کند.

از همین رو اوباما در مراسم دیدار با ملک عبدالله پادشاه عربستان تعظیم کرد هر چند مقامات کاخ سفید آنرا سرپوش نهادند و گفتند که اوباما فقط تلاش کرد به پادشاه عربستان دست دهد.

در گاف بعدی که توسط میشل اوباما همسر رئیس جمهور امریکا صورت گرفت ، میشل اوباما دستش را بر شانه ملکه انگلیس قرار داد که تعجب ملکه انگلیس را برانگیخت.

گاف بعدی باراک اوباما هنگام بازی بولینگ روی داد و وی توپ بولینگ را با خطا پرتاب و با آن دست مایه ای برای خنده فراهم کرد.

اوباما در گاف بعدی در مراسمی با حضور میشل اوباما ، پایش را بر روی لباس همسرش قرار داد .

اوباما در گاف بعدی هنگام یک مراسم سخنرانی از دستگاهی که متن سخنرانی بر روی آن درج شده بود ، جا ماند و اظهاراتش دچار اشتباه شد.

اشتباه بعدی را بار دیگر میشل اوباما وقتی صورت داد که وی داشت حرافی می کرد و دخترش اظهاراتش را قطع کرد .

میشل اوبا در گاف بعدی در اشاره به سگ کاخ سفید دچار اشتباه شد و نام آنرا اشتباه گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد