دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

تمام کابینه قالیباف واقعی!

جام جم آنلاین: حبیب رحمانی اهل راور کرمان که در دوره قبل نیز ثبت نام کرده بود و مصاحبه مطبوعاتی وی در جمع خبرنگاران بازتاب بسیار گسترده‌ای در سایت های اینترنتی داشت صبح امروز برای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز ثبت نام کرد و سپس در جمع خبرنگاران گفت: اگر رئیس جمهور شوم کابینه یوزارسیف را تشکیل می دهم و به هر خانواده 5 میلیون تومان پول نقد می دهم تا مشکلات خود را حل کنند.

حبیب رحمانی که خود را قالیباف واقعی معرفی کرد، افزود: اگر رئیس جمهور شوم آیت الله مهدوی کنی را معاون اول ، رحیم صفوی را وزیر دفاع ، محمدباقر قالیباف را وزیر مسکن ، ناطق نوری را وزیرخارجه ، مصطفی پورمحمدی را وزیر دادگستری ، سید هادی خامنه ای را وزیر علوم ، محمد سعیدی کیا را وزیر راه ، حسین مرعشی وزیر اقتصاد ، اعرابی را وزارت حج ، زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی را وزیر فرهنگ ، نفیسه فیاض بخش را وزیر بهداشت ، صدیقی همسر شهید رجایی را وزیر آموزش و پرورش ، مریم بهروزی را وزیر مخابرات ، خانم دباغ را وزیر نیرو ، اعظم طالقانی را وزیر کار ، دانش جعفری را وزیر بازرگانی ، محسن هاشمی وزیر صنایع ، سید محمد خاتمی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، محسن رضایی وزیر رفاه و تامین اجتماعی منصوب می کنم.

وی که یک زن و 6 بچه دارد تاکید کرد: چنانچه رئیس جمهور شوم اظهارات هاشمی رفسنجانی در خطبه های نمازجمعه مبنی بر آزادی صیغه را اجرا می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که هاشمی رفسنجانی کی همچین حرفی زده گفت: آقای رفسنجانی در خطبه های نمازجمعه تهران گفتند که صیغه آزاد است.

وی گفت: اگر رئیس جمهور شوم علی دایی را رئیس تربیت بدنی خواهم کرد.

شاهزاداه پهلوی معاون اول یک داوطلب انتخابات

ذکریا لطفی پور 53 ساله از رشت که تا ششم ابتدایی قدیم سواد دارد و به زبان انگلیسی صحبت می کرد صبح امروز با ثبت نام در انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: شش دوره کاندیدای ریاست جمهوری و مجلس خبرگان شدم.

وی که کراوات داشت و با صدای بسیار بلند صحبت می کرد، گفت: از اوباما رئیس جمهور آمریکا می خواهم که مرا تایید صلاحیت کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا اوباما باید تو را تایید صلاحیت کند ، گفت: اوباما رئیس جمهور جهانی است و باید مرا تایید کند.

این دواطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر رئیس جمهور شوم شاهزداه رضا پهلوی را معاون اول خود می کنم و ایران را پایتخت جهان اسلام خواهم کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین رضایی دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ق.ظ http://rezaei307.blogsky.com

سلا م داش هادی
آقا چه خبر؟
یه سر به بلاگ من نمی زنی
منتظرم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد