دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

بحران سقط جنین دختران 12 ساله در بریتانیا

فارس: بر اساس آمار رسمی و دولتی هر ساله چندین دختر 12 و 13 ساله در بریتانیا سقط جنین می‌کنند که در برخی موارد این عمل تا رسیدن به 18 سالگی برای برخی از آنها تکرار می‌شود.

بر اساس آمار وزارت بهداشت بریتانیا، بین سال‌های 2005 تا 2008 بیش از 450 دختر نوجوان زیر 14 سال از جمله 23 دختر 12 ساله سقط جنین کرده‌اند.

در همین دوره زمانی 52 نوجوان تا قبل از رسیدن به 18 سالگی 4 بار یا بیشتر سقط کرده‌اند که باعث شده تعداد سقط‌های مکرر یک نفر در انگلستان و ولز به رکوردی بی‌سابقه برسد.

به نوشته دیلی تلگراف یکی از مقام‌های وزارت بهداشت این آمار را نشانه شکست سیاست‌های حزب کارگر در مورد بارداری نوجوانان می‌داند.

آمار دولتی نشان می‌دهد که سال گذشته 65 هزار و 715 سقط جنین دوباره در همه گروه‌های سنی در بریتانیا انجام شده است که رکورد این عمل با افزایشی 22 درصدی نسبت به یک دهه پیش را ثبت کرده است. این آمار شامل 46 زن می‌شود که دست کم برای هشتمین بار سقط جنین کرده‌اند.

پیشنهاد کاهش محدوده قانونی برای سقط جنین از 24 هفته سال گذشته پس از جنجال‌های زیاد در مجلس بریتانیا رد شده و آمار جدید نشان دهنده افزایش چشمگیر سقط‌ها پس از هفته 26 بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد