دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

رونمایی از نخستین لیموزین ایرانی

نخستین خودرو لیموزین ایرانی با نام تجاری امپراطور در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران رو نمایی شد.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، سیاوش حجت مدیر عامل شرکت خودرو سازان جنوب سازنده این خودرو گفت : وی افزود: ایران بعد از امریکا دومین کشوری است که این خودرو را تولید می کند

حجت با بیان اینکه قیمت وارداتی این خودرو از امریکا در صورت امکان به بیش از 500 هزار دلار می رسد گفت : اما ما می توانیم این خودرو را با کمتر از یک سوم قیمت در داخل با قیمت 150میلیون تومان در اختیار علاقمندان قرار بدهیم.

مدیر عامل شرکت خودرو سازان جنوب افزود : تلاش می کنیم در یک مدت 24 ماهه با افزایش تولید و بومی سازی بیشتر خودرو قیمت ان را به زیر 100 میلیون برسانیم.

وی با بیان اینکه 50 درصد این خودرو شامل شاسی ، بدنه و تزئینات داخلی ایرانی و موتورمحرکه خودرو متعلق به شرکت تویوتای ژاپن است گفت: تلاش می کنیم در مدت 24 ماه این خودرو را به خودرویی کاملا ایرانی تبدیل کنیم.

حجت در مورد برنامه های اینده شرکتش افزود: بر اساس برنامه ریزی شرکت هر 6 ماه یک خودرو جدید رونمایی می کنیم و خودرو اینده ما لیموزین شاسی کوتاه خواهد بود.

وی گفت: 50 درصد خودرو تولید شده شرکت خودرو سازان را به کشورهای منطقه صادر می کنیم و هم اکنون تعدادی سفارش هم گرفته ایم.

مدیر عامل شرکت خودرو سازان جنوب درباره تولید خودرو ارزان قیمت افزود: با توجه به اینکه خودرو سازان دیگر در حال تولید اینگونه خودروها هستند ما تصمیم نداریم خودرو ارزان قیمت تولید کنیم ولی حاضر به همکاری با تمام شرکتهای داخلی هستیم.

محمد پناهی فر معاون وزیر صنایع نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش انجام شده برای تولید خودرو ویژه در کشور گفت تولید خودرو با تکنولوژی بالا به لحاظ وارد کردن تکنولوژی روز جهان بسیار مهم است.

وی افزود: براساس اصل 44 مکلف به حمایت از فعالان بخش صنعت هستیم و با تمام توانمان این کار را انجام می دهیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد