دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

شرط جالب آقای وزیر برای مصاحبه!

مهر: وزیر راه و ترابری در مقابل پرسش‌های خبرنگاران واکنش نشان داد و محل مصاحبه در فرودگاه ساری را ترک کرد.

وزیر راه و ترابری در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر ضرورت و یا عدم ضرورت تشریفات خودرویی در بازدید از پروژه ها به سئوالات خبرنگاران پاسخ نداد و محل مصاحبه را ترک کرد.

حمیدرضا بهبهانی در پاسخ به این سئوال که چرا برای یک بازدید این همه تشریفات خودرویی قائل می شوید، گفت: اگر می خواهید پرت و پلا روی سایت ببرید به من بگویید.

وی با اشاره به اینکه من برای سیاست بازی نیامده ام تصریح کرد: من برای خدمت به شهر شما آمده ام .

وزیر راه و ترابری با این گفته خود که سئوال تشریفات خودرویی را جزو سیاست بازی قلمداد کرد با گفتن "خدانگهدار" باعث شد تا دیگر خبرنگاران خبرگزاریها از پرسشهای خود درباره موضوع های دیگر محروم شوند.

خبرنگاران خبرگزاری های مهر، فارس، ایرنا و ایلنا که همراه تیم بازدید با وزیر بودند پرسش هایی نظیر میزان کسری بودجه وزارت راه ترابری، آخرین وضعیت پروژه های راه و ترابری و وضعیت کمربندی ها، توسعه حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی کشور و نحوه عزل و نصب ها در وزارت راه و ترابری را از وزیر کنار گذاشتند تا در موقعیت دیگر به جواب پرسشهای خود برسند که ناکام ماندند.

از نکات قابل توجه این بازدید که مورد اعتراض خبرنگاران واقع شد این بود که وزیر راه در مقابل سئوال خبرنگار صدا و سیما که درباره چند موضوع خواست تا از وزیر مصاحبه بگیرد به خبرنگار رسانه ملی در مازندران گفت: اول بفرمایید خبر شما کی روی آنتن می رود اگر ساعت 2 بعد از ظهر روی آنتن می رود خوب است و مصاحبه می دهم.

وی تصریح کرد: زیرا دکتر احمدی نژاد خبر ساعت 14 بعد از ظهر را می بیند و معمولا خبر ساعت 21 را نمی بیند.

بهبهانی از نمایندگان مجلس حاضر در بازدید و معاونان خود خواست تا در محل مصاحبه حاضر شوند و به حرفهایی که در مصاحبه گفته می شود متعهد شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد