دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

بازتاب سخنان حجت الاسلام ذوالنوری در BBC

بی بی سی سخنان اخیر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه را با تیتر "سپاه پاسداران موسوی را به محاکمه تهدید کرد" انتشار داد.

بی بی سی نوشت:

مجتبی ذوالنوری جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، میر حسین موسوی را متهم کرده که با جمع کردن استادان دانشگاهها 52 محور برای ادامه نهضت پس از انتخابات تعیین کرده که یکی مورد آن برای محاکمه در دادگاه انقلاب کافی است.

آقای ذوالنوری اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشیخص مصلحت نظام و رئیس مجلس خبرگان، محمد خاتمی رئیس جمهور سابق، میرحسین موسوی نامزد انتخابات ریاست جمهوری و مهدی کروبی نامزد ریاست جمهوری و رئیس پیشین مجلس را متهم کرده با تشکیل کمیته صیانت از آرا در "طراحی فتنه های اخیر دست داشتند."

این عضو روحانی سپاه پاسداران، نامه هاشمی رفسنجانی به آیت الله خامنه ای را "استیضاح سیاسی" توصیف کرده و گفته است که این نامه "یکی از بزرگترین اشتباهات ایشان بود."

آقای هاشمی رفسنجانی سه روز پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز 22 خرداد نامه ای به آیت الله خامنه ای نوشت و در آن نسبت به "اظهارات عاری از حقیقت و غیرمسئولانه" محمود احمدی نژاد در جریان مناظره تلویزیونی با میرحسین موسوی اعتراض کرد و تلویحا از سکوت آقای خامنه ای در این ماجرا گلایه کرد.

آقای رفسنجانی از رهبر ایران خواسته بود "برای رفع فتنه‌های خطرناک و خاموش کردن آتشی که هم اکنون دودش در فضا قابل مشاهده است" اقدام کند و و "مانع شعله‌ورتر شدن این آتش در جریان انتخابات و پس از آن" شود.

به گفته این عضو روحانی سپاه، برخی از مدتها قبل با امکانان فراوان و ایجاد سازمانی به نام "رای" با 300 هزار عضو قصد ایجاد انقلاب مخملی و براندازی نظام داشتند و "این سازمان به افرادش دستور داده بود که در صورت قطع پیامک، تلفن، اینترنت و سایت فیس بوک، دستور را از شبکه بی بی سی دریافت کنند."

آقای ذوالنوری به شرح ماجراهای انتخابات ریاست جمهوری و وقایع بعد از آن پرداخته و این طور شروع کرده که دو روز قبل از انتخابات در تهران و شهرای اطراف بیل و کلنگ کمیاب شده بود و امکانات آشوب نظیر باتوم برقی، موبایل ثریا و گاز اشک آور در اختیار آشوبگران قرار گرفته بود و با پرتاپ یک گاز اشک آور از سوی نیروهای بسیج و انتظامی، آنها با پنج گاز آشک آور پاسخ می دادند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه شرحی از وقایع ساعات پایانی روز 25 خرداد ارائه می دهد که بزرگترین راهپیمایی معترضان در خیابان انقلاب به میدان آزادی در آن روز رخ داد.

در جریان راهپیمایی بزرگ معترضان به نتایج انتخابات که صدها هزار نفر در آن شرکت داشتند، نیروهای بسیج پایگاه 117 در میدان آزادی به سمت معترضان آتش گشودند و چند نفر در جریان این درگیری کشته و زخمی شدند.

آقای ذوالنوری ماجرای پایگاه بسیج را "عملیاتی گسترده و سازماندهی شده" توصیف می کند و می گوید: "بسیجیان در یک مقاومت یک ساعته هزار گلوله مشقی و هوایی شلیک کردند ولی با راهیابی آشوبگران به داخل حوزه به علت وجود 300 قبضه سلاح در آن با شلیک مستقیم دو نفر کشته شدند."

نظرات 2 + ارسال نظر
bahara یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:55 ق.ظ

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست

mojtabahojatoleslami@hotmail.com سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام، این پاسدارها اگر به فرزندهای خود پاسدارها رحم نمیکنند چطور میخواهند به مردم و فرزندهاشون رحم کنند. لطفا این کلیپ را تماشا کنید. هردو مجری حکم اعدام هستند و هر دو معتقدند حکم خدا را اجرا میکنند.


http://www.youtube.com/watch?v=3zvCBigONhg

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد