دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

واهمه همسران رهبران گروه 20 از برلوسکنی !

شبکه ایران: همسران رهبران گروه G20 در مدت حضور خود در نشست 20 کشور صنعتی جهان، از روبرو شدن با سیلویو برلوسکنی نخست‌وزیر ایتالیا واهمه داشتند.

00 ظاهراً قرار است برگزاری نشست سران 20 کشور صنعتی جهان همواره با حاشیه‌هایی همراه باشد.

پیش از این، برگزاری تظاهرات اعتراض‌‌آمیز مخالفان این 20 کشور از جمله حاشیه‌های همیشگی برگزاری این نشست در تمامی نقاط جهان بوده است اما این بار، حاشیه‌ای از نوعی دیگر گریبان نخست‌وزیر ایتالیا را در اجلاس G20 گرفت. روزنامه انگلیسی دیلیتلگراف در گزارشی تصویری اعلام کرده است که زنان سران دنیا که به عرف معمول خود، با تمامی سران روبوسی می‌کنند و عکس یادگاری می‌گیرند، این بار از روبرو شدن با سیلویو برلوسکنی نخست‌وزیر ایتالیا واهمه داشته و از روبوسی با وی طفره رفته‌اند.

این روزنامه برای نمونه، با درج تصاویری از "میشل اوباما " همسر باراک اوباما در کنار سایر سران جهان، روبوسی وی با سران جهان از جمله دیمیتری مدودف رییس‌جمهور کشور رقیب آمریکا را با نحوه روبرو شدن وی با برلوسکنی نخست‌وزیر کشور دوست و برادر، ایتالیا مقایسه کرده است.

در این تصاویر دیده میشود که در لحظه روبرو شدن "باراک اوباما " و همسرش با برلوسکنی، همسر اوباما با حفظ حداکثر فاصله ممکن، تنها دست خود را به سوی نخست‌وزیر پرحاشیه ایتالیایی دراز کرده است. برلوسکنی هم در حالی که دستان خود را برای روبوسی دیپلماتیک برای همسر اوباما باز کرده، در واکنش به دست دراز شده میشل اوباما، تنها میتواند دستان باز خود را به نشانه تحسین همسر اوباما تکان دهد.

جالب اینکه چهره رییس‌جمهور آمریکا در این لحظات دیدنی است و به وضوح میتوان ناراحتی را در چهره وی مشاهده کرد.

سیلویو برلوسکنی نخست‌وزیر ایتالیا، دچار رسواییهای اخلاقی زیادی است و حتی همسر وی نیز به همین دلیل تقاضای جدایی از او را داده است و به همین خاطر، در نشست سران G20 تنها فردی که همسر خود را به همراه نداشت نخست‌وزیر ایتالیا بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد