دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

نان حلال+کلیه

دو طرف بر سر قیمت چانه میزنند.قیمتی که جوان میدهد بسیار بالاتر از توان پرداخت طرف مقابل است.بعد از ساعتی گفتگو بالاخره دو طرف راضی می شوند.جوان آزمایش هایش را به دکتر نشان میدهد و دکتر آنها را تائید میکند.قرار می شود دو روز دیگر عمل صورت بگیرد و جوان کلیه اش را به طرف مقابل بدهد.بعد از رفتن طرف مقابل جوان به این فکر میکند که با این پول میتواند مقداری از قرض هایش را پرداخت کند و همچنین مقداری از نیاز های خانواده اش را تامین کند!! و همچنین با خود میگوید ای کاش میشد کلیه دیگر خود را هم می توانستم بفروشم!!

بله این حکایت افرادی است که متاسّفانه در جامعه ما کم نیستند و برای گذران زندگی مجبورند اعضای خودشان  را بفروشند.(البته بگذریم از اینکه بعضی مواقع برخی افراد  مجبورند برای اینکه شکمشان را سیر کنند دست به خود فروشی بزنند! نمی دانم شما فیلم «فقر و فحشا»  را دیده اید یا نه در آن فیلم مستند فرد به وضوح علت خود فروشی خود را توضیح میدهد.) چند وقت پیش روزنامه جام جم  گزارشی را چاپ کرد که در مورد فروش کلیه بود .وقتی گزارشگر علت کار(فروش کلیه) رامی پرسد طرف مقابل میگوید: برای یک لقمه نان حلال!! تنها خوبی ما ایرانی ها اینه که به بهشت و جهنّم معتقدیم و به همین خاطر همیشه به فکر بدست آوردن نان حلال هستیم(به نظر من در جامعه امروزی ما کسی نان حلال نمیخورد چون که حلال و حرام مردم با آمیخته شده!) و  البته همه که نمیتوانند کلیه خود را بفروشند پس مجبورند دست به هر کار خلافی بزنند و بدین ترتیب فساد همه کشور را فرا میگیرد(البته الان هم فساد کم نیست).

امیدوارم روزی فرا برسد که بتوانیم همه از عدالت اجتماعی برخوردار شویم.(الهی آمین) و تنها کسی که میتواند این کار را انجام دهد مهدی موعود (عج) است.

اللهمّ عجّل لولیک الفرج

شهید احمدی نژاد!!!!!!!!!

بی شک شما هم هنوز شعار های انتخاباتی  دکتر احمدی نژاد را به یاد دارید.شعار هایی که عبارت بودند از: مبارزه با مفاسد اقتصادی و برقراری عدالت .

و البته به نظر من رئیس جمهور در این چند ماه بد کار نکرده و جلو بعضی از مفاسد اقتصادی رو هم گرفته.و البته بگذریم که احمدی نژاد برای آنکه ثابت کند که به شعار هایش عمل خواهد کرد تصمیم گرفت که اسامی مفسدان اقتصادی را اعلام کند ولی بنا به دلایلی منصرف شد.(یعنی بنا به مصالح مملکت نگذاشتند!)

و مطمئناً شما قضیّه ترور محافظ آقای رئیس جمهور (یا شاید هم خود ایشان!!)را هم شنیده اید . که حرف و حدیث های زیادی رو به دنبال داشت و من، آخرهم  نفهمیدم موضوع چی بود!

این حرف ها همه بهانه بودند که عکس زیر رو بهتون نشون بدم.حالا خودتان در مورد این عکس فکر کنید و نظرتان را بگویید.البته ممکن است در نگاه اول این عکس خنده دار به نظر برسد ولی حقیقت آن است که اگر کسی بخواهد در این مملکت درست کار کند او را از سر راه برمی دارند !

و بعید نیست که تا چند وقت دیگه احمدی نژاد هم بره (ترور بشه!!) و خیابونی رو به نام خودش کنه!!

در آخر هم جا داره از دوست عزیزم آقای اشرفی نسب به خاطر این عکس که از سایتشون گرفتم تشکر کنم.