دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

روایت حامیان دولت از ترورهای خنثی شده !

در حالی که رسانه های بیگانه قصد دارند سیستمهای امنیتی و اطلاعاتی کشور را تضعیف کرده و آن را ناموفق جلوه دهند اسناد و مدارک به دست آمده از اقتدار و اشراف کامل نهادهای اطلاعاتی کشور بر عملکرد تخریب گران و دشمنان نظام حکایت دارد. در همین زمینه بر خلاف آنچه چندی پیش در رسانه ها منتشر شد هدف تروریست های دستگیر شده توسط وزارت اطلاعات تنها یکی از مقامات دولت دهم نبوده است.

هم زمان با سفر رئیس جمهور به مشهد مقدس وزارت اطلاعات بیانیه ای صادر کرد که در آن از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به دشمنان نظام اسلامی خبر داده شده بود. در این بیانیه آمده بود: " بر اساس اسناد و مدارک کشف‌شده، تروریست‌های مزدور قصد داشتند با طراحی و هدایت سازمان جاسوسی آمریکا در ادامه اغتشاشات و فتنه‌ای که پس از انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور به وجود آمد، با هدف القای فضای ناامنی و ایجاد درگیری‌ میان جنا‌ح‌های مختلف سیاسی، یک چهره سیاسی نظام را ترور کنند.بنا بر اطلاعات به دست آمده، تروریست‌ها درصدد بودند اولین بار در روز رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران پیشنهادی دولت دهم و چند روز پیش در آستانه سالروز حماسه 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یکی از خدمتگزاران دولت را مورد سوء قصد قرار دهند. "

پس از انتشار این خبر برخی منابع رسانه ای این شخصیت سیاسی را کامران دانشجو وزیر علوم فعلی و معاون سیاسی سابق وزیر کشور اعلام کردند.

این در حالی است که اطلاعات به دست آمده حاکی از آنستکه اشخاص اعلام شده در بیانیه وزارت اطلاعات تنها وزیر علوم سابق نبوده است. هر چند دانشجو در یک برنامه تلویزیونی خبر ترور خود را این گونه توضیح داد: "این یک شایعه بود که منبع مشخصی نداشت وفقط از سوی برخی خبرگزاریها وسایتها منتشر شد." اما اطلاعات به دست آمده نشان از آن دارد که با توجه به ریاست دانشجو بر ستاد انتخابات وزارت کشور این تیم ترور قصد داشتند با هدف انتقام از نظام اسلامی دانشجو را هدف قرار دهند.

این گزارش می افزاید: دشمنان نظام قصد داشتند با اعزام این تیم تروریستی زبده که با واکنش بسیار سریع ماموران امنیتی ایران به دام افتادند نه تنها یک نفر که چندین مسئول شاخص را هدف ترور قراردهند. بر همین اساس، تروریست‏ها قصد داشتند چند تن از اعضای کابینه و نیز یکی از اعضای شورای نگهبان را مورد هدف قرار دهند.

همچنین، تروریستها وحامیان غربی آنها قصد داشتند در صورت موفقیت در عملیات درگام های بعدی برای برهم زدن آرامش و ثبات کشور به ترور یکی از مسئولان مهم دولت دهم دست بزنند.

گفتنی است که با احتساب این مورد، سیستمهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در سال های اخیر تمامی توطئه های ترور مسئولان عالی نظام و یا بمب گذاری در مراکز حساس پایتخت را شناسایی و کشف کرده اند که کشف شبکه بمب گذاری در نمایشگاه کتاب و دیگر مکانهای عمومی ازاین قبیل است. 

 

منبع:‌فردا نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد