دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

این روزها به محض اینکه تلوزیون یا رادیو رو روشن میکنی در مورد

انتخابات صحبت میکنن.کانال های ماهواره ای رو میاری دو تا (شو) 

نگاه کنی می بینی باز در  باره رای دادن صحبت می کنن!! خلاصه 

این  روزها چپ بری راست بیای حرف از انتخاباته!

من هم تصمیم گرفتم امروز از رای دادن بنویسم.امروز دوشنبه است

و دقیقا ۳ روز دیگه به انتخابات مونده می خواستم شما نظرتون رو 

مورد این موضوع برام بنویسید.و بگید که آیا شما رای میدید یا ...

منتظر نظرات قشنگتون هستم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
پری دریا چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام.
من میخوام بگم که این همه رای دادیم چی شد وضعمون عوض اینکه بهتر بشه بدتر شد.بنابر این من رای نمیدم.

لیمویی چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:06 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

رای فقط به سیاوش شمس....!
آره رای میدم ولی هنوز فکر نکردم به کی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد