دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

تقدیم به آقا امام زمان(عج)

رویای دلنواز
ای جانِ جانِ جانِ جهان­های مختلف
ایمانِ عاشقانۀ جان­های مختلف

روحِ سلام در تن هستی، که زنده­ای
همواره در نسوج زبان­های مختلف

رؤیای دلنوازِ صدف­های ساحلی
دریای مهربانِ کران­های مختلف

ما مانده­ایم چون رمه­هایی رهاشده
در گرگ و میش ذهنِ شبان­های مختلف

دارد یقین چوبی­مان تیغ می­خورد
در آتش هجوم گمان­های مختلف

آقا! درآ به عرصۀ هیجان روزگار
ما را بگیر از هیجان­های مختلف
 
نظرات 1 + ارسال نظر
ناناز پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:17 ب.ظ http://omidezendegi.blogsky.com

آخرین شب گرم رفتن د یدمش لحظه ی وا پسین
دیدا ر بود. ا وبه رفتن بود و من د ر اضطرا ب
دیده ا م گریان دلم بیمار بود. گفتمش از گریه لبریزم
مرو گفت: جا نا ، نا گریزم، نا گریز
گفتم ا و را لحظه ای دیگر بمان
گفت : می خواهم ولی دیر است دیر
در نگاهش خیره ما ند م بی امید سر نها د م
غم زده بر دوش او ناگهان آهی کشید و گفت وای
زندگی زیباست گاهی ، گاه زشت
گریه را بس کن مرا آ تش نزن
نا گریزم از قبول سر نوشت
برق زد در مستی چشمان او اشک بی طاقت
در آن هنگام ریخت قطره قطره از سر موژگان ا و
ز سخن ما ندیم و با هر نگاه
گفت: می دانم جدایی زود بود
با نگاه آخرینش بین ما..های های گریه بود

موفق باشی
خیلی زیبا بود


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد