دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

دنیا از دید من

اخبار و تحلیل های شخصی و متفاوت از سراسر وب

آقای مایلی‌کهن به حاشیه می‌روید!

محمد مایلی‌کهن سرمربی جدید تیم ملی فوتبال که انتخابش به این سمت هم با حرف و حدیث‌ها و واکنش‌های فراوان روبه‌رو بوده، با صدور بیانیه‌ای علیه باشگاه استقلال و سرمربی این تیم، همه ورزش دوستان را انگشت به دهان کرد.

به گزارش «فردا» بیانیه دور از انتظار مایلی‌کهن که با ادبیات بسیار زننده تنظیم و منتشر شده، دلیلی بر این ادعای برخی کارشناسان و شخصیت‌های ورزشی است که مایلی‌کهن را فردی غیر‌قابل پیش‌بینی می‌دانند.

سر‌مربی تیم فوتبال کشورمان در حالی انواع صفات و توهین‌ها را به مخاطب خود نسبت داده که همواره از خود به عنوان یک مربی و شخصیت ارزشی یاد می‌کند و منتقد برخی ناهنجاری‌ها در ورزش کشور است.

هر چند وجود برخی ناهنجاری‌ها در ورزش و بعضی رفتارهای ناپسند از ناحیه تماشاگران تیم استقلال در ورزشگاه آزادی علیه مایلی‌کهن، قابل انکار و اغماض نیست، اما بیان چنین کلمات و تهمت‌هایی از جانب سرمربی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه پسندیده و پذیرفتنی نیست.

آیا محمد مایلی‌کهن نمی‌توانست انتقادات خود از تماشاچیان و سرمربی تیم استقلال را در قالب شکایتی از آنها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دنبال کند؟

آقای کفاشیان ریاست محترم فدراسیون فوتبال که مشورت نگرفتن و نپذیرفتن نظرات فدراسیون از طرف علی دایی رایکی از ضعف‌های او می‌دانست حال چه پاسخی برای جامعه ورزشی و افکار عمومی دارد؟

به هر روی مایلی‌کهن و مسئولان ورزشی کشور باید توجه داشته باشند که دوری از حاشیه، محور عمده توصیه‌های اکثر کارشناسان ورزشی کشور به تیم ملی فوتبال است و آنچه در بیانیه مایلی‌کهن آمده سرآغازی است برای ورود او و تیم ملی فوتبال به حاشیه.

در بخشی از بیانیه مایلی کهن آمده است: به این آقایان کوتوله و عوام فریب (کل یوم) که حتی فاقد مدرک تحصیلی برای گروهبان قندلی شدن هستند اما لقب ژنرال را یدک می‌کشند می‌گویم که از گل دقیقه 90 سایپا و پیامی که آن گل به پهنای ایران عزیز اسلامی داشته؛ پند گرفته و هر چه سریعتر دست از نوچه بازی و نوچه‌ پروری برداشته از کارهای ناثواب و عوام فریبی دست بردارند.

بدیهی است هیچ دستی برتر و بالاتر از دست خداوند عزوجل نیست و اوست که اگر بخواهد کسی را خوار نماید، خوار و اگر کسی را عزیز بداند عزیز خواهد کرد. این مطلب شامل حال گنده باقالی‌هایی که به عنوان نوچه در کنار این آدم کوتوله هستند نیز می‌شود.

متن کامل بیانیه را در اینجا بخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد